Contact center w czasie pandemii. Jak to wygląda?

Ograniczenia epidemiczne sprawiły znaczny wzrost spraw załatwianych zdalnie – na odległość. Zarówno pracownicy firm zaczęli realizować większość zadań z domu lub online, jak i klienci coraz chętniej zaczęli szukać kontaktu z firmami i urzędami przez internetowe contact center.

Urzędy i firmy prywatne zyskują dzięki zdalnej pracy

Pomimo wstrzymania gospodarki w wielu sektorach, liczne firmy i urzędy muszą realizować swoje najważniejsze zadania, dlatego contact center zaczęło odgrywać zdecydowanie większą rolę niż przed pandemią. Większość ekspertów jest również zdania, że nawet po zakończeniu stanu globalnej pandemii, wiele branż oraz firm pozostanie przynajmniej w części w systemie zdalnej pracy. Zwłaszcza tam, gdzie poprzez system call center obsługuje się swoją wielotysięczną bazę klientów – jak np. w bankach, operatorach komórkowych czy dostawcach TV – zauważono zachowanie wysokiej produktywności pracowników nawet przy ich stałym pozostawaniu w domu. Udostępnienie im nowoczesnych i funkcjonalnych narzędzi do pracy jak genesys cloud pozwala na ograniczenie kontaktów między pracownikami oraz zmniejszenie do minimum liczby wizyt pracowników w siedzibie firmy – bez utraty jakiejkolwiek jakości obsługi klienta. Tą samą drogą idą urzędy, które zachęcają obywateli do jak najczęstszego korzystania z możliwości elektronicznego kontaktu z instytucjami i administracją publiczną.

Pełna kontrola nad pracownikiem – contact center pod stałym dozorem

Wielu pracodawców w pierwszych tygodniach nowej rzeczywistości miało wątpliwości, czy decydować się na masowe odsyłanie pracowników do domowej pracy zdalnej, z obawy przed nikłymi możliwościami ich kontroli i spadkiem ich wydajności. Rozwiązaniem tego problemu jest zdaniem Cludo.pl zainwestowanie w nowoczesny system call center w chmurze i zalogowanie wszystkich swoich pracowników, agentów czy konsultantów do wspólnego systemu. Przydzielenie pracownikom różnych funkcji w systemie, uprawnień oraz zadań do realizacji, a także stawianie im celów (np. sprzedażowych) lub przekierowywanie im poszczególnych rozmów – może dziać się tutaj w pełni automatycznie lub być ręcznie sterowane. Pracodawca czy menadżer sprawdzając w czasie rzeczywistym gensys cloud widzi nie tylko zalogowanych pracowników i rodzaj wykonywanego przez nich zadania, ale może również po czasie uzyskać pełen dostęp do raportów i logów z działalności pojedynczych pracowników lub całych zespołów. Ilość funkcji i narzędzi jest tak obszerna, że każdy przedsiębiorca może dowolnie zmodyfikować i spersonalizować zakupiony pakiet usług wraz z licencją.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *